سوپر مدل بلا حدید اولین کمپین برند خود Orebella را به دنیا ارائه کرد که شعار آن این است: «باز کردن کیمیاگری خود»
پس از ماه‌ها انتشار نکته‌هایی درباره تلاش جدید بلاحدید در اینستاگرام، سرانجام امروز هدف خط جدید او، Ôrebella (تلفظ می‌شود aura-bella) فاش شد. این مدل و بنیانگذار برند در حال ایجاد فضایی در دنیای زیبایی با مجموعه‌ای از عطرها در فرمول‌های دوفاز بدون الکل است. او درباره انگیزه تولید عطر بدون الکل گفته:
«همیشه از الکل در رایحه‌ها بیزار بودم و همین یکی از دلایل فرمول‌های منحصر به فرد برندم است»

عطر جدید بلاحدید

بلا حدید گفته بود: «این دنیا همانی است که من هستم. این دنیا فرصتی برای شکوفا شدن و رشد کردن، با کامل.ترین عیوب را ارائه می‌دهد.»
حالا برند Orebella را که سفری شخصی به سلیقه خودش در نت عطر است را ارائه کرده. خودش می‌گوید که بزرگ شدنش در مزارع وسیع اسطوخودوس باعث شده ساختن ترکیبات منحصر به فرد به مراسم روزانه‌اش تبدیل شود. او برندش را راهی برای ارتباط با خود و دیگران از طریق قدرت عطر می‌داند

عطر-بلاحدید

درباره مواد ترکیب‌ دهنده عطر نوشته‌اند: «فرمول دوفاز امضای این برند به عنوان یک کلاس اصلی در نوآوری است، و دارای دو لایه مجزا است که با یک تکان ساده ترکیب می‌شود. لایه اول، پایه اختصاصی Ôrəlixir، با قارچ برفی آبرسان و ترکیبی مجلل از پنج روغن غنی شده است که برای مرطوب کردن پوست و افزایش ماندگاری عطر طراحی شده است. لایه دوم جایی است که جادو اتفاق می‌افتد، ترکیب اسانس‌های رایحه درمانی افزایش دهنده هاله با رایحه‌های خوب، که همگی مسئولانه از مواد با بالاترین کیفیت تهیه شده‌اند.»

بلا درباره ایده برندش گفته است: «بعد از اینکه تشخیص داده شد به بیماری لایم مبتلا هستم و مشکلات سلامتی داشتم، من و مادرم عاشق اسانس‌ها شدیم. تمام خانواده من به عطرها متفاوت برخورد می‌کنند. من فکر می‌کنم روغن‌های ضروری نه تنها عطر طبیعی شما را تقویت می‌کنند، بلکه می‌توانند حسی آرام‌بخش و منحصربه‌فرد به روز شما اضافه کنند.»

عطر

رایحه‌های عطرهای جدید بدون الکل بلاحدید

این مجموعه شامل سه رایحه بدن_چوبی Salted Muse، گلی Window2Soul، و گرمسیری Blooming Fire است.
این عطرها دو فاز بدون الکل با اسانس کاملیا، بادام، زیتون، جوجوبا و شیا هستند که اثر مرطوب‌کنندگی را تضمین می‌کند. این سه رایحه ۳۵ دلار برای ۱۰ میلی لیتر، ۷۲ دلار برای ۵۰ میلی لیتر و ۱۰۰ دلار برای ۱۰۰ میلی.لیتر قیمت دارد. به‌محض رسیدن عطر به دست کارشناس هیچ‌یک از نت‌های بویایی این ادعا برای شما می‌نویسیم.

عطر بدون الکل

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: آکسسوریبرچسب‌ها: , , , , بازدیدها: 319
تاریخ انتشار:14 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

سه × 2 =