بیایید راحت باشیم و یک قطعه از تاریخ باورنکردنی را تماشا کنیم: تیزر فیلم «جوکر: جنون برای دو نفر» با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا منتشر شد! خلاصه داستان موزیکال در آسایشگاه آرکام (Arkham) اتفاق می‌افتد و داستان عاشقانه جوکر افسانه‌ای و هارلی کوین را روایت می‌کند. ما متوجه خواهیم شد که رابطه بین این دو دیوانه در شش ماه چگونه پیش خواهد رفت. اتفاقاً بودجه فیلم دوم تقریباً دو برابر اولی اعلام شده که حدود ۱۵۰ میلیون دلار بود! یادآوری می‌کنم که واکین برای فیلم «جوکر» قبلاً تندیس طلایی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرده و جایزه گلدن گلوب و بفتا را دریافت کرده است. یعنی امسال نوبت گاگا است؟ این فیلم در ۴ اکتبر ۲۰۲۴ یعنی سیزدهم مهر به نمایش درخواهد آمد.
برادران وارنر اول تیزر کوتاهی از فیلم جوکر دو منتشر کردند که در این ویدئو «واکین فینیکس» در نقش جوکر در حال خنده تلخ زیر بارش باران است و امروز تیزر کامل این فیلم پخش شده است.
واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر ۲ را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم در دسترس نیست، اما گفته‌ می‌شود که بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان/ آسایشگاه آرکام جریان دارد. فیلم جوکر۲ به‌تازگی درجه سنی بزرگسال را دریافت کرده است.

ویکی‌پدیا می‌نویسد: «جوکر نخستین نمایش خود را در هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز تجربه کرد. و برنده شیر طلایی بهترین فیلم شد. فیلم اکران گسترده خود را از تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ آغاز کرد. فیلم با تحسین منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، کارگردانی و اجرای فینیکس مورد ستایش قرار گرفت. بنیاد فیلم آمریکا، جوکر را یکی از ده فیلم برتر سال ۲۰۱۹ معرفی کرد. جوکر همچنین یک موفقیت بزرگ در گیشه بود و توانست چندین رکورد فروش در ماه اکتبر را جابه‌جا کند. فیلم ۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که بودجه ساخت آن ۵۵ میلیون دلار است که آن را به ششمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹، ۳۱امین فیلم پرفروش تاریخ سینما و پرفروش‌ترین فیلم درجه آر تاریخ سینما تبدیل می‌کند. جوکر همچنین پرفروش‌ترین فیلم کارنامه فیلیپس و فینیکس و تنها فیلم تاریخ سینما با درجه نمایشی آر است که توانسته به فروش میلیاردی برسد.»
واکین فینیکس با بازی در نقش جوکر بعد از سزار رومرو، جک نیکلسون، هیث لجر و جرد لتو پنجمین شخصی است که در یک اثر سینمایی این نقش را ایفا کرده‌است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:22 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

18 − ده =