پس از موفقیت فیلم‌های ونکا «Wonka» و دان «Dune» برادران وارنر در تجارت تیموتی شالامی باقی می‌ماند. برادران وارنر روز سه‌شنبه گفت که ستاره قراردادی با استودیو امضا کرد تا در پروژه‌های آینده به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده همکاری کند. البته به این معنا نیست که شالامه فقط می‌تواند با برادران وارنر فیلم بسازد، فقط استودیو حق اولین انکار را دارد. مفاد قرارداد منتشر نشد، اما یک توافق «چند ساله» است. مایک دی لوکا و پم عبدی، رؤسای مشترک و مدیر عامل شرکت برادران وارنر، مایک دی لوکا و پم عبدی، در بیانیه‌ای گفته‌اند که «تعهد او به هنرش» و «تعهد تزلزل ناپذیر او برای صرف ۱۰۰% وقت و توجه خود به هر پروژه‌ای تحسین برانگیز بوده و او خودساخته است.»
تیموتی
شالامی هم گفته است: «مدیران استودیویی هستند که به ساخت فیلم واقعی اعتقاد دارند و من از حمایت آن‌ها به عنوان یک بازیگر، تهیه‌کننده و همکار بسیار سپاسگزارم». این بازیگر ۲۸ ساله اخیراً با «تلماسه: قسمت دوم» که مجموعاً ۵۷۵.۵ میلیون دلار فروش دارد، تبدیل به اولین ستاره‌ای در بیش از چهار دهه شد که در دو فیلم پرفروش که در مدت هشت ماه از یکدیگر اکران شده‌اند، حضور داشته. «وانکا» که بیش از ۶۳۲ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشت. رکورددار قبلی جان تراولتا با «گریس» و «تب شنبه شب» بود. شالامه تهیه‌کننده فیلم «استخوان‌ها و همه» لوکا گوادانینو بود و همچنین در حال تهیه‌کنندگی و بازی در فیلم زندگی‌نامه‌ای باب دیلن، «یک ناشناخته کامل» است که هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری است.
تیموتی هال شالامی بازیگر آمریکایی-فرانسوی است. او حرفه‌اش را در نوجوانی با حضور در تلویزیون آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ در مجموعهٔ درام میهن حضور یافت. نخستین حضور سینمایی او در کمدی-درام مردان، زنان و کودکان در سال ۲۰۱۴ بود و همان سال نقش مکملی در فیلم علمی تخیلی میان‌ستاره‌ای ساختهٔ کریستوفر نولان داشت.

تیموتی-شالامه
او در سال ۲۰۱۷ با بازی در فیلم‌های لیدی برد به کارگردانی گرتا گرویگ، متخاصمان از اسکات کوپر و نهایتاً با بازی در نقش اول فیلم لوکا گوادانینو به نام مرا با نام خودت صدا بزن توجهٔ بسیار زیادی را به خود جلب کرد. برای بازی در فیلم گوادانینو او تحسین منتقدان و اصحاب رسانه را برانگیخت و نامزد جایزه‌های اسکار، گلدن گلوب، اتحادیهٔ بازیگران سینما، بفتا و انتخاب منتقدان بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. او سومین بازیگر مرد جوان نامزد شده در این شاخه و جوان‌ترین از سال ۱۹۳۹ است. در سال ۲۰۱۸، شالامی تنها در فیلم پسر زیبا بازی کرد. او برای بازی در این نقش در هفتاد و ششمین مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
در خارج از سینما بسیاری او را نماد جذابیت و مد می‌دانند.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: , ,
تاریخ انتشار:8 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

10 + 1 =