حالا که سال میلادی نو شده و اخبار میلادی هم می‌تواند نو باشد و از آن‌جایی که با شما حرف زدن کیف می‌دهد. دست از سر مد و فشن، فرهنگ و ادب، موسیقی و سینما برمی‌داریم و می‌رویم سراغ بررسی رابطه‌های «عاشقانه و عامدانه و عاقلانه.» ۲۰۲۳ که حسابی در فضای مجازی جنجال کرده است.

تیلور سویفت و تراویس کلس

تیلور-سویفت

فروردین ۱۴۰۲ «جو آلوین» بازیگر ۳۲ ساله و «تیلور سویفت» برنده گرمی ۳۳ ساله که به مدت ۶ سال نامزد بودند از هم جدا شدند. به‌نظر می‌رسید که «تیلور» قصد ندارد وارد رابطه‌ای شود، اما مهر ۱۴۰۲ شایعه‌ای درباره‌ی رابطه‌ی عاشقانه‌ی او جدی شد. «تراویس کلس» و «تیلور سویفت»، خواننده موسیقی پاپ، رابطه عاشقانه خود را در روز یکشنبه زمانی که پیروزی قهرمانان سوپربول بر شیکاگو بیرز جشن گرفتند، تأیید کردند. «سوئیفت» در کنار مادر تراویس، دونا کلس، نشسته بود و پایان رابطه‌ی طولانی با جو آلوین را رسماً اعلام کرد. این زوج سال نو میلادی را کنار هم جشن گرفتند و کابران را با انتشار عکسی با لبخندِ مناسب از فواید رابطه آگاه کردند.

سلنا گومز و بنی بلانکو

زندگی خصوصی و عاطفی «سلنا گومز» آنقدر عمومی شد که کمتر کسی است نداند او و «جاستین بیبر» زندگی عاشقانه‌ای را پشت سر گذاشتند. بعد از جدایی این دو حساسیت‌های جاستین شروع شد و عکاس‌ها در مراسم مختلف منتظر برخورد این هردویشان می‌ماندند تا شاید خوراک بهتری برای رسانه خود پیدا کنند. با ازدواج «جاستین» و «هیلی» حاشیه‌ها مقصد جدید پیدا کرد. قیاس «هیلی» و «سلنا» به اوج رسید، یارکشی‌ها شروع و سلنا در بیشتر مواقع برنده این میدان شد. در این مدت به‌نظر می‌رسید این خواننده‌ی محبوب روی کار و برندش تمرکز کرده تا ماه پیش که به شایعات پیرامونش مهر واقعیت زد.

سلنا-گومز

«سلنا گومز»ِ سخت‌گیر با تهیه‌کننده موسیقی «بنی بلانکو» وارد رابطه‌ی عاشقانه شده و در پستی اعلام کرد و نوشت: «او بهتر از هر انسانی روی این سیاره با من رفتار کرده و هنوز بهتر از هر کسی است که تا به حال با آن بوده‌ام»
حالا شاید فکر کنید «بنی بلانکو» فردی عادی است. کاملاً در اشتباهید. این تهیه‌کننده هم دارایی‌اش بیشتر از سلناست و هم افتخارات بسیار مهمی در کارنامه‌اش دارد.

تیموتی شالامه و کایلی جنر

تیموتی-شالومه

سیاست «کایلی» برای امتحان کردن عینکش، جهان مجازی را از این رابطه خبردار کرد. عکس دو نفره «تیموتی و کایلی» دست به دست، پست به پست گشت. اما برای تأیید بیشتر آن‌ها به تماشای مسابقات مختلف رفتند و عکاس‌ها را هیجان‌زده کردند‌. به تازگی حلقه دست کایلی نشان از خبر نامزدی این دو می‌دهد. این زوج در روزهای خوش‌خبری به‌سر می‌برند. تیموتی نفر اول لیست صد نفره «زیباترین مردان سال» شده است.

جنیفر لوپز و بن افلک

زوج حاشیه‌دار هالیوود. زوجی که هر هفته خبر و عکس دعوایشان رسانه‌ها را پر می‌کند و باز روز از نو. برای مثال کافی است همین امروز هم این عنوان را سرچ کنید تا عکس‌های دعوای جدیدشان را ببینید. البته عکس عمارت لوکس این زوج چند روز مانده به سال نو، خبر ساز شد تا فقط دعوایشان را با ما قسمت نکنند.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:13 دی, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

18 − 14 =