برای ما هیچ‌یکی‌ها که بخش «هم‌چهره با تاریخ» را داریم و یک عکس مطرح را کارگردانی و بازسازی می‌‌کنیم ( ارنستواشقانی/ در آینه شباهت) خبرهایی از این دست خیلی هیجان‌انگیز است. اولین عکس فیلم‌ زندگینامه «مایکل جکسون» منتشر شده و یکی از نمادین‌ترین لباس‌های خواننده را بازسازی می‌کند. عکسی که در یادداشت می‌بینید توسط عکاس «کوین مازور» گرفته شده است، که در طول دوران حرفه‌ای خود و در طول تمرینات “This Is It” از جکسون عکاسی کرد. «جعفر جکسون»، برادرزاده مایکل جکسون، نقش پادشاه موسیقی پاپ را در فیلم «مایکل» ایفا کرده. این فیلم قرار است در ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ در سینماها اکران شود و در حال حاضر مرحله تولید را طی می‌کند.

شبیه-سازی-مایکل-جکسون

جعفر جکسون روح مایکل

خبرها این‌طور ذهن‌سازی می‌کند که «جعفر جکسون» بردارزاده جکسون فقط در ظاهر شبیه او نیست بلکه رفتاری کاملاً مشابه با او دارد‌‌. «آنتوان فوکوا» کارگردان اثر دراین‌باره می‌گوید: «ما تیمی باورنکردنی از هنرمندان را برای این پروژه گرد هم آورده‌ایم. مو و گریم، لباس، فیلمبرداری، رقص، نورپردازی، همه چیز. برخی از کسانی که مایکل را می‌شناختند و با مایکل کار کردند، دوباره برای این فیلم گرد هم می‌آیند. اما مهمتر از همه، این جعفر است که تجسم مایکل است. فراتر از شباهت ظاهری، او روح مایکل است که به شیوه‌ای جادویی وارد می‌شود. باید آن را تجربه کنی تا باور کنی.»

جعفر جکسون
گراهام کینگ تهیه‌کننده فیلم نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده: با جعفر، هر نگاه، هر نت، هر حرکت رقص مایکل است. او مایکل را به گونه‌ای تجسم می‌کند که هیچ بازیگر دیگری نمی‌تواند.
بازیگران شامل نامزد اسکار «کولمن دومینگو» در نقش پدر، جو جکسون، «نیا لانگ» در نقش مادر «کاترین جکسون»، «جولیانو کرو والدی» در نقش مایکل جوان و «مایلز تلر» در نقش وکیل «جان برانکا» هستند. «مایکل» توسط کینگ و مجریان املاک مایکل جکسون، برانکا و جان مک‌کلین تولید می‌شود. Lionsgate این فیلم را در داخل کشور توزیع می‌کند، در حالی که یونیورسال پیکچرز اینترنشنال تمام مناطق را به غیر از ژاپن، که Lionsgate نظارت خواهد کرد، مدیریت خواهد کرد.

جعفر-جکسون-مایکل
شاید شما هم ندیده باشید چند سال قبل «آلپر یشیلتاش» عکاس ترکیه‌ای در پروژه‌ای با عنوان «انگار اتفاقی نیفتاده» با استفاده از هوش مصنوعی قیافهٔ اصلی مایکل جکسون را بازسازی کرد. یعنی مایکل جکسونی را بازسازی کرد جراحی پلاستیک نکرده باشد. از نظر هوش مصنوعی و کمی تغییر نور و رنگ؛ او به طور طبیعی، بدون عمل، در صورت زنده ماندن، این چهره را پیدا می‌کرد.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:25 بهمن, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

یازده − 4 =