خلاقیت بخش مهمی از بازاریابی است. تولید محصولی که تازه باشد و بر روی موج موفقیت سوار شود هم خودش، دیکته درستی از زبان فروش است‌. رقابت برای داشتن مشتری جنگی بی‌پایان است. جنگی که خلاق‌ها در آن برنده هستند. بی‌شک شرکت «هاینز» را می‌شناسید. همان معروف‌ترین برند تولید کنندۀ سس کچاپ در دنیا.
این‌شرکت تولید کنندۀ مواد غذایی در تمامی قاره‌های جهان دارای کارخانه‌های متعددی است و محصولاتش که انواع آن‌ها به جز سس کچاپ به بیش از هزار نوع می‌رسد، در بیش از ۲۰۰ کشور جهان از جمله ایران عرضه می‌شود.
حتماً شما هم این برند را مصرف کرده یا دیده‌اید. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۶۵۰ میلیون شیشه سس هاینز در سراسر دنیا به فروش رفته است که رکورد مهمی محسوب می‌شود. کچاپ‌های هاینز به غیر از اینکه در بطری‌های شیشه‌ای عرضه می‌شود، در بطری‌های فشاری پلاستیکی و همچنین بسته‌ای کوچک یکبار مصرف نیز ارائه می‌گردد.

اما چرا سراغ برند هاینز رفتیم؟ خبری جالب و خوردنی برای شما داریم.

هاینز از فیلم باربی الهام گرفت و سس «باربیکیو» را ساخته است! اکنون هر کسی که آن را پیدا کند می‌تواند طعم جادوی صورتی باربی را بچشد: سس مایونز گیاهی مخلوط با سس باربیکیو، که برای ایجاد رنگ صورتی نیز به آن عصاره چغندر اضافه شده است.

باربی

فیلم باربی

باربی فیلم کمدی فانتزی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی گرتا گرویگ است. این فیلم مبتنی بر عروسک‌های باربی از شرکت متل است و نخستین لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه‌ای از فیلم‌های تلویزیونی و انیمیشن به‌شمار می‌رود. مارگو رابی نقش باربی و رایان گاسلینگ نقش کن را ایفا می‌کند که به‌دنبال وقوع بحران وجودی، به سفر خودشناسی می‌روند.
فراگیری و موفقیت فیلم باربی، بهانه‌ای شده برای هاینز تا سس باربیکیو را در رنگی جدید به بازار عرضه کند‌. چه استفاده درست و جالبی از تلفیق اسم «باربی» و سس «باربیکیو» کرده است. به‌نظر می‌رسد طعم خوبی هم داشته باشد. به‌نظر شما سس بعدی کنچاپ است. (کن شخصیت مرد فیلم و عروسک باربی»

محصول سس گوجه فرنگی یا کچاپ هاینز که یکی از پر‌فروش‌ترین برندهای کچاپ در دنیا است در سال ۱۸۷۶ توسط این شرکت به بازار معرفی شد. شرکت هاینز در نظر سنجی رضایتمندی مشتری‌ها که از ۱۰۶۴۴ مصرف کننده نظرسنجی شده بود، بیشترین امتیاز را کسب کرد و حتی بالاتر از شرکت‌هایی چون کوکاکولا، کرافت و نستله قرار گرفت.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:30 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

سه × دو =