لگو یک مدل مرسدس بنز جی پانصد (G 500) را در خط Technic معرفی کرده است!

مدل افسانه‌ای ۴۵ سالگی خود را جشن می‌گیرد و این یک هدیه عالی برای همه طرفداران این برند آلمانی است! ۲۵۰ دلار و یک اسباب بازی از ۲۸۹۱. به هر حال، حتی عناصر متحرک درها و گیربکس نیز با دقت ساخته شده و وجود دارد و می‌توان ماشین را با استفاده از یک برنامه تلفن همراه کنترل کرد. به نظر می‌رسد که رویاهای کودکی به حقیقت می پیوندند! (مردهای هیچ‌یک خوشحال می‌شوند)

مرسدس-بنز

این مدل ۲۸۹۱ قطعه‌ای برای بزرگداشت ۴۵‌امین سالگرد مرسدس بنز کلاس G طراحی شده است. یک مجموعه فنی در رنگ نارنجی متمایل به قرمز جدید! به نظر می‌رسد که در همان دسته از مجموعه‌های 42110 Land Rover Defender قرار بگیرد.

همچنین دقتی که در ساخت جزییات شده فوق‌العاده است. این مدل شامل یک کاپوت است که باز می‌شود و یک موتور پیستونی خطی شش سیلندر را در خود جای داده است. گیربکس با تنظیمات درایو، خنثی و معکوس؛ دو قفل دیفرانسیل؛ و باز کردن درها و در عقب. لوازم جانبی شامل قفسه سقف، چرخ یدکی و نردبان را نیز داراست.

مرسدس-بنز-جی

با زبان ساده‌تر: این طراحی با ابعاد ۸.۵ اینچ ارتفاع، ۱۶.۵ اینچ طول و ۸ اینچ عرض، دارای یک موتور پیستونی خطی شش سیلندر در زیر کاپوت خودرو و همچنین یک جعبه دنده با تنظیمات درایو، خنثی و معکوس است.
این ماشین اسباب‌بازی همچنین به یک فرمان کارآمد، دو قفل مختلف، یک در عقب باز و کاپوت، و یک فضای داخلی با جزئیات مدل‌سازی شده از روکش‌های لوکس نسخه واقعی مجهز است. در جای دیگر، لگو شامل لوازم جانبی کلاسیک مانند نردبان، چرخ یدکی و قفسه سقف بود.
مرسدس بنز G 500 تنها جدیدترین محصول از سری مفهومی خودروهای در حال توسعه لگو است. این برچسب همچنین دارای یک فراری دیتونا SP3 قابل ساخت، قایق بادبانی تیم امارات نیوزلند AC75، پورشه 911 RSR و غیره است.

بازی-لگو
مدل جی پانصد مرسدس بنز لگو (LEGO Technics Mercedes-Benz G 500) اکنون برای پیش‌سفارش در فروشگاه اینترنتی این برند با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار (۱۶ میلیون) در دسترس است. این مجموعه از ۱ آگوست (پنجشنبه ۱۱ مرداد) ارسال خواهد شد.

lego

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 15925
تاریخ انتشار:27 تیر, 1403

دیدگاه خود را بنویسید