آیا معروف‌تر از ماریو می‌شناسید؟ لگو به پیشتازی‌اش ادامه می‌دهد و هم‌چنان برای بردن دل ما رقیب‌طلبی می‌کند. در هیچ‌یک پیش از این از لگو برایتان نوشته‌ایم.
لگو آخرین همکاری خود را با نینتندو در کامیک-کان سن دیگو اعلام کرد: بازسازی پیکسلی ماریو و یوشی از کلاسیک 16 بیتی Super Nintendo، Super Mario World. مانند مجموعه‌های هنری لگو، این مجموعه دوبعدی است که برای نمایش در نظر گرفته شده است، اما همچنین شامل مکانیسم‌های حرکتی مخفی است که یوشی را زنده می‌کند و در آن ماریو سوار بر دایناسور یوشی می‌شود.

بازی-لگو

در مجموعه ساخت‌وساز، همه چیز هنگام چرخش حرکت می‌کند: دایناسور می‌دود، و ماریو تاب می‌خورد و روی آن می‌نشیند، جلو و عقب می‌رود. خوب، بیایید با آن‌ها به گذشته برگردیم!

این مجموعه ۱۲۱۵ قطعه‌ای در هنگام مونتاژ بیش از ۱۵ اینچ قد دارد و دارای یک ماریو با شنل زرد است که سوار بر یوشی بر فراز تپه‌ای پوشیده از چمن است. جلوی مجموعه از کاشی‌های لگو مونتاژ شده است و به نظر می‌رسد بازآفرینی بسیار دقیقی از اسپریت‌های ۱۶ بیتی استفاده شده در دنیای سوپر ماریو باشد.

اما وقتی مجموعه را برگردانید، بسیار واضح می‌شود که چرا لگو این را به عنوان یک قطعه نمایش قرار می‌دهد. طراحان لگو از یک جفت مکانیسم برای بازسازی انیمیشن‌های بازی استفاده کردند. چرخاندن میل لنگ متصل به پایه باعث می‌شود، پاهای یوشی در یک حلقه بی‌پایان حرکت کنند، در حالی که دستگیره‌ای در پشت دهان دایناسور را باز می‌کند و باعث می‌شود زبان قرمز روشن او به داخل و خارج شود.

سوپر-ماریو-لگو

مجموعه Lego Super Mario World: Mario & Yoshi برای پیش‌سفارش رسمی از امروز از طریق فروشگاه آنلاین Lego با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در دسترس است و از اول اکتبر ارسال می‌شود. این پنجمین مجموعه‌ای خواهد بود که به عنوان بخشی از همکاری مداوم لگو و نینتندو با محوریت بزرگسالان منتشر می‌شود.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برندبرچسب‌ها: , , , بازدیدها: 18486
تاریخ انتشار:17 مرداد, 1403

دیدگاه خود را بنویسید