هالیوود بعد از طلاق «جانی دپ» و «امبر هرد» در آرامش بود تا این‌که «برد پیت» از «آنجلینا جولی» یعنی همسر سابقش شکایت کرد. شکایتی که بعدها جولی آن را دعوایی انتقام‌جویانه لقب داد. و ظاهراً این دعوا تمام نشدنی است. طبق اسنادی که به‌تازگی توسط دادگاه از دعوای حقوقی اَنجلینا و برد بر سر فروش و مالکیت کارخانه «میراول» منتشر شده است، برد پیت به شرطی حاضر به خرید سهام اَنجلینا جولی شده که او قرار دادی را برای عدم بازگوکردن مسائلی که به ضرر پیت است را امضا کند. قردادی به‌عنوان NDA.

به‌تازگی آنجلینا مدعی شده است که برد پیت با مجبور کردن او به امضای قرار داد «NDA» سعی دارد تا او را ساکت نگه‌دارد و این قراداد شبیه حق‌السکوت است. قرار داد NDA توافق‌نامه دو طرفه‌ایست که در آن مواردی که ذکر شده نباید هرگز افشا بشود. خیلی از زوج‌های هالیوود این قرارداد را دارند. مثلاً دوست‌دخترهای دیکاپریو همگی باید این قرار داد را امضا کنند.

در اسناد منتشر شده دادگاه برد این ادعا را تکذیب نکرده و برای دفاع از اقدام خود اظهار کرده است که بسیاری از افراد ثروتمند و مطرح چنین قرار دادی را امضا می‌کنند. در این اسناد همچنین اشاره شده؛ برد پیت از طریق وکلا و دادگاه هنوز سعی در مجبور کردن اَنجلینا به امضای این قرار داد را دارد.

تیم حقوقی اَنجلینا جولی نیز همه ادعاهای برد پیت را دروغ خطاب کردند، آنجلینا همچنین در دادگاه اظهار کرد در صورت به توافق نرسیدن و پایان این موضوع او مدارکی را مبنی بر آزارهای فیزیکی برد پیت که تاکنون منتشر نشده است را افشا خواهد کرد.
آنجلینا این قرار داد را ظالمانه، غیر منطقی و اهرم فشاری که باعث کنترل شدن توسط همسر سابقش می‌شود توصیف کرد.
در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ تیم حقوقی برد پیت شکایتی را علیه آنجلینا جولی عنوان و رسانه‌ای کردند. چرا که برد پیت گفته بود همسرش بدون اجازه او سهم تاکستان و کارخانه خود را به فرد دیگری فروخته. درحالی‌که او و همسر سابقش توافق کرده بودند سهام خود را بدون اجازه دیگری نفروشند. وکلای برد پیت مدعی بودند که آنجلینا جولی با این کار «قصد آسیب رساندن» به برد پیت را داشته است. ولی بعد از مدتی با اسناد اَنجلینا مشخص شد که برد دروغ گفته و کاملاً اطلاع داشته فقط چون آنجلینا حاضر به امضای این قرار داد نبوده سهام را نخریده و اَنجلینا هم سهامش را به فرد دیگری فروخته است.

این زوج در سال ۲۰۰۸ سهم کنترلی شاتو میراول را خریدند و شش سال بعد در آنجا ازدواج کردند و سال ۲۰۱۶ نیز از هم جدا شدند.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:20 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

یک × 1 =