بیایید کلیشه‌ای‌ترین باورها در مورد سایز بزرگ‌پوشی را بررسی کنیم. یا به‌عبارتی بدانیم چه بپوشیم خوب است. فقط فراموش نکنید سلامتی مهم‌ترین استاندارد خواهد بود.

راهنمای انتخاب استایل مناسب و لاغرتر به نظر رسیدن

۱_تصاویر چند لایه.

اگر نسخه کلاسیک را در نظر بگیریم، واقعاً می‌تواند به شکل حجم اضافه کند، اما اگر سبک را عاقلانه انتخاب کنید، لباس‌های بلندتر ظرافت‌بخش است. حداقل شلوارهای قدبلند همیشه کار را انجام می‌دهد. فقط باید آن‌ها را داخل پیراهن خود بچسبانید و چیزی بلند را روی آن بیندازید.

۲_کفش‌های نوک تیز.

بیهوده اعتقاد بر این است که فقط افراد لاغر باید صندل یا کفش نوک تیز بپوشند. در حالی که استایل آن‌ها را خراب می‌کند، در نتیجه می‌تواند برای افردا سایزبزرگ شبیه چوب جادو عمل کند‌.

۴. چاپ‌های بزرگ

چاپ‌های بزرگ در برابر پس زمینه افراد درشت اندام بسیار ارگانیک به نظر می‌رسد.‌ پس در انتخاب لباس دقت کنید و ترجیحاً طرحدارهایش را دوست نداشته باشید.

۵_کیف‌های با اندازه مناسب

کیف-کوچک

اگر درشت اندام هستید و می‌خواهید بهتر به‌نظر برسید در استایلتان کیف کوچک را فراموش کنید. اندازه کیف بسیار در دیده شدن اندام تأثیرگذار است.

۶_لباس گشاد یا تنگ

تصور اشتباه این است که اگر لباس گشاد یا تنگ بپوشیم، بهتر دیده می‌شویم. اگر شما درشت‌اندام هستید حتماً لباس اندازه استفاده کنید. شک نداشته باشید بهتر دیده خواهید شد.

۷_یقه هفت

لباس یقه هفت را انتخاب کنید. مثلث معکوس یقه V خط شانه شما را تقویت و گردن و نیم تنه شما را بلندتر می‌کند. در کمد شما یقه هفت وجود ندارد؟ به سادگی دکمه‌های تمام پیراهن‌ها و بلوزهای خود را به حالت V باز کنید، اما مطمئن شوید که کناره‌ها را برای یک V واقعی باز کنید – نه یک برش. بهترین یقه بعدی؟ یقه قایق فواید مشابه‌ی برای باز کردن شانه و کشش گردن برای بالاتنه دارد.

۸_شلوغ و شلخته به‌نظر نرسید

داشتن وسایل اضافی، پر کردن جیب‌ها، تمیز نبودن کفش و در کل شلخته به‌نظر رسیدن ممنوع. مرتب بودن شما را در هر حالتی شیک‌پوش می‌کند.

۹_رنگارنگ

استایل-مونوکروم

در هارمونی باشید یا تک‌رنگ بپوشید. اگر دوست دارید کمی لاغرتر به‌چشم بیایید استایلتان را هارمونی‌پذیر کنید یا تک‌رنگ بپوشید. کمک مهمی به خودتان کرده‌اید.

۱۰_خودتان را دوست بدارید

فراموش نکنید، شما هر طور که باشید خوب است. با دوست‌داشتن خودتان احساس دلپذیری به پوششتان می‌دهید. درک ما از لباس پوشیدنمان ارتباط مقابلی با اعتماد به نفس ما دارد. تا خودمان را دوست نداشته باشیم، زیبا به‌نظر نمی‌رسیم.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایلبرچسب‌ها: ,
تاریخ انتشار:27 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

دوازده − چهار =