ترکیب خاکستری و مشکی یک گزینه کلاسیک و شیک برای ایجاد ظاهری زیبا است. هر چند این رنگ گرما را با خود می‌گیرد اما به‌واسطه لاغرتر نشان دادن اندام و همین‌طور شیک کردن استایل بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، برای اینکه ظاهر شما بیش از حد کسل کننده یا خسته کننده به نظر نرسد، رعایت چند قانون مهم است:

استایل-شیک

۱_لباس‌ها هم لهجه دارند. لهجه‌های روشن اضافه کنید. برای رقیق کردن پالت خاکستری و مشکی، از لوازم جانبی یا لباس‌های روشن استفاده کنید. به‌عنوان مثال، یک کیف قرمز، گوشواره‌های رنگارنگ، دکمه سر آستین متفاوت یا یک روسری رنگارنگ می‌تواند به ظاهر شما زندگی و شادابی بدهد. نباید فراموش کنیم که جزییات همیشه از کلیات مهم‌تر است.
۲_با بافت‌ها بازی کنید. ترکیب بافت‌های مختلف به ایجاد یک تصویر جالب و عمیق کمک می‌کند. به عنوان مثال، ترکیب پشم، چرم، ابریشم یا نخ، کدری و جین به لباس شما تنوع و بعد می‌بخشد و شما را در داشتن استایلی شاد، همراهی می‌کند.

۳_ترکیب پارچه را آزمایش کنید. ترکیب پارچه‌ها یا جزئیات مات و براق نیز می.تواند ظاهری جالب به ظاهر شما ببخشد. به عنوان مثال، یک کفش براق مشکی با دامن یا شلوار نخی خاکستری تضادی شیک ایجاد می‌کند. گاهی تفاوت در دو آیتم کمک می‌کند استایل شما متفاوت دیده شود. امتحان کردنش مجانی است.

۴_ تنوع در شکل را اضافه کنید. برای ایجاد ظاهری پویا از اشکال مختلف در لباس خود استفاده کنید. به عنوان مثال، ترکیبی از یک پیراهن یا مانتوی مشکی گشاد با یک شلوار خاکستری یا یک دامن شیک تنگ ظاهری غیر معمول و شاد می‌سازد. فقط در فکر هماهنگ کردن رنگ‌ها نباشید‌ خلاقیت در جنس پارچه شاداب کننده و متفاوت است. این امتیاز را از دست ندهید.

۵_به ساعت‌تان اهمیت بدهید. استایل خاکستری یا مشکی با یک ساعت رنگ نود ویژه می‌شود.

۶_چه‌کسی است که باور نداشته باشد یک لبخند دلفریب روی صورت چه از سر بی‌تفاوتی باشد چه عادت؛ استایل را شیک و شاد می‌کند. لبخند بهترین آکسسوری استایل شماست که گران اما رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. پس دریغ نکنید!

۷_ خیر داریم‌ که باورتان نمی‌شود اما بوی عطر شما پیام‌آور حال استایل شماست. بله. همین عطری که گاه با بی‌حوصلگی روی لباستان خالی می‌کنید! در کنار شیک‌پوشی به‌واسطه انتخاب رنگ مشکی یا خاکستری عطرهایی را انتخاب کنید که نت سنبل یا نت‌های مدیترانه‌ای دارد. این عطر‌ها قسم می‌خورند که نه تنها شما اصلاً غمگین نیستید، بلکه سرزنده و شاد ارزیابی می‌شوید.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:29 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

یک × 5 =