همه ما دوست داریم استایل مورد پسند خودمان را داشته باشیم‌. شرایط اقتصادی، مسئله جدی این روزهای همه است اما نمی‌توان از شیک پوشی صرف نظر کرد. آنچه می‌گوییم و می‌پوشیم بخش مهمی از تأثیرگذاری اجتماعی ما خواهد شد. برای تأثیر بیشتر کتاب خواندن و گران به‌نظر رسیدن را پیشنهاد می‌دهیم. حالا چطور، با روشی خیلی ساده شیک به‌نظر برسیم؟ با وسایل گران؟ این‌که خیلی دم دستی است. همه این را بلدند.

با ما همراه شوید تا اصول گران‌ و شیک به‌نظر رسیدن را مرور کنیم.

استایل-شیک

آکسسوری‌ها در ظاهر گران قیمت نقش اساسی دارند. لوازم جانبی باید همیشه کیفیت خوب و ظاهری زیبا داشته باشد. معلوم است که برندهای گران انتخاب خوبی است اما لازم نیست نگران باشید‌. فقط کافی است از آکسسوری‌های کمتر دیده شده و مناسب برای استایلتان استفاده کنید. این وسایل تزیینی را متفاوت کردن استایل ما را بلدند. خود تفاوت نوعی گران‌پوشیست.

انتخاب رنگ‌ مهم است. هر چه رنگ‌ها روشن‌تر باشد، به معنای بد کلمه، تصویر ساده‌تر به نظر می‌رسد. بنابراین، سایه‌های پاستلی آرام و کلاسیک را ترجیح دهید.

استایل

سوم، مدل مو، رنگ مو و تمیزی ناخن. این نیز تصویر شما را شکل می‌دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید واقعاً تصور یک تصویر گران‌قیمت را ایجاد کنید، انرژی خود را نیز در این امر سرمایه‌گذاری کنید. مرتب بودن این سه مورد به تصویر شما کمک می‌کند.

کفش‌ها مطمئن شوید که ظاهری زیبا دارد و درباره آن‌ها کوتاهی نکنید. کثیف بودن، نامرتب بودن، نبستن با سلیقه بند آن‌ها، همه از ارزش استایل شما کم می‌کند. بگذارید فقط کفش باشد. از برند تهیه نمی‌کنید، قیدهای‌کپی‌ها را هم بزنید. یک کفش اصل به مراتب کمک بیشتری می‌دهد تا یک کفش کپی‌. اگر سراغ چرم طبیعی رفتید که خوش‌به‌حالتان.

عطر شما نشان دهنده قدرت جذب شماست. بوی خوب بدهید. تضمینی حساب شده برای یک استایل گران.

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: استایل, لباسبرچسب‌ها: ,
تاریخ انتشار:23 فروردین, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

دو × 3 =