شما را نمی دانم، اما ما «هیچ‌یک»ی‌ها اگر در آن‌طرف مرزها به دنیا می‌آمدیم و قرار بود در سال نو سالاد خرچنگ درست یا درخت تزیین کنیم و کوکی بخوریم، بی‌شک برای کوکی‌های زنجبیلی «مد» از همکاری «وگ» vogue با شیرینی‌پز «لیندسی گی‌زل» Lindsey Gazel نمی‌توانستیم صبر کنیم‌.
«وگ» همان‌طور که اعلام کرده تصمیم گرفته خاطرات خوبی از تزئین خانه‌ها و مردان شیرینی زنجبیلی کلاسیک را کمی شیک‌تر کند. بنابراین، از «لیندسی گی‌زل» نانوای ساکن تورنتو دعوت کرده تا برخی از نمادین‌ترین چهره‌های مد را در قالب شیرینی زنجبیلی رویایی کند. ادبیات «وگ» انقدر جلوه‌گر است که ما هم همان متن‌ها را در توصیف «کوکی» برای شما ترجمه کرده‌ایم.

خانم پرادا و ادای دین

خانم «پرادا» بدون شک سزاوار این ادای احترام شیرینی زنجبیلی است. این طراح ایتالیایی -که در اواسط دهه ۷۰ در برند همنام خانوادگی‌اش پرادا شروع به کار کرد و در دهه ۹۰ برچسب خواهر کوچکش Miu Miu را راه‌اندازی کرد- هنوز هم پس از گذشت این سال‌ها، این برند را کنترل می‌کند.

سال-نو-میلادی
فارل ویلیامز مد در خدمت موسیقی

«فارل ویلیامز» از آن دسته افرادی است که به نظر می‌رسد در همه چیز خوب است. (او حتی یک شیرینی زنجبیلی عالی درست می‌کند.) امسال، برنده گرمی کنترل لباس مردانه «لویی ویتون» را به دست گرفت و نقشی را که «ویرجیل آبلو» فقید خالی گذاشته بود را پر کرد. اولین مجموعه او در هفته مد پاریس یک تماشای واقعی بود و لیست‌های A از جمله «جی زی» و «بیانسه» را به نمایش گذاشت.
«فارل ویلیامز» بیشتر با نام فارل شناخته می‌شود تهیه‌کننده، خواننده، رپر، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی است.

ورساچه قدرتمند

«دوناتلا ورساچه» به شعله‌ور شدن پدیده سوپرمدل که در دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ نفوذ و کمک کرد و امسال با فرستادن کلودیا شیفر به باند بهار ۲۰۲۴ ورساچه به احیای این علاقه فرهنگی کمک کرد. او که برنده افتخار CFDA و شورای مد بریتانیا است، اکنون می‌تواند جاودانه شدن را به عنوان یک شیرینی زنجبیلی شیک به لیست طولانی افتخارات خود اضافه کند.

باحال‌ترین رئیس مد

رئیس جدید CFDA به لطف جوراب‌های راه راه اصلی خود، فوراً به شکل کوکی شناخته می‌شود. «براون» در چند سال گذشته یک چهره فرهنگی همه جا حضور داشته و لباس ستارگان جوان داغ را پوشانده است. یکی از برجسته‌ترین فرهنگ‌های پاپ در فصل دوم پایانی سریال The Bear، اشاره‌ای به علاقه Ayo Edebiri به این برند بود.
شورای طراحان مد آمریکا و یا همان CFDA یک انجمن تجاری و غیرانتفاعی است که در سال ۱۹۶۲ تأسیس شد. هدف سازمان CFDA تقویت تأثیر مد آمریکایی و خلاقیت در سطح جهانی است. این سازمان امروزه به یکی ازمهم‌ترین سازمان‌های مد در نیویورک تبدیل شده.

شیرینی-مد

حالا از نظر شما کدام کوکی را باید بخریم؟ دوناتلا ورساچه» یا «میوچیا پرادا»؟

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:6 دی, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

سیزده + 1 =