با چند خبر از دنیای مد و فشن اول هفته را شروع کنیم؟ ما به درستی کشف کردیم شما هیچ‌یکی‌ها عاشق لگو هستید، اولین خبر متعلق به لگوست که این روزها حسابی خلاقیت به خرج می‌دهد. دومین خبر باز هم از موفقیت چشم‌گیر تیلور سویفت حرف می‌زند و سومین خبر یک ساخت‌وساز حرفه‌ای را توضیح می‌دهد. مت‌گالا! حاشیه‌های ادامه‌دار مت‌گالا هم خبر آخر را پوشش می‌دهد.

مونالیزا با لگو

مونالیزا-لگو
به نظر می‌رسد که برند لگو (LEGO) به‌طور جدی تصمیم گرفته است که ما را با ست‌های خلاقانه به‌وجد بیاورد و این بار یک تکه از فرانسه را شکار کند!
کسانی که می‌توانند زیبایی را با چشم خود ببینند ممکن است به زودی شروع به جمع آوری کلیسای نوتردام و مونالیزا کنند. نوتردام در مجموعه معماری LEGO گنجانده خواهد شد و اثر نمادین لئوناردو داوینچی در خط LEGO Art گنجانده خواهد شد.
مجموعه ساخت‌وساز نوتردام پاریس از ۴۳۸۳ قسمت تشکیل شده است و در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

نوتردام-پاریس
«مونالیزا» یک بازتولید آجری فوق‌العاده است که از ۱۵۰۳ قسمت تشکیل شده و این مجموعه در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۴ در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود. هنوز خبری مبنی بر این‌که در ایران چه زمانی موجود می‌شود، در دسترس نیست‌.

شهرت جهانی یک خواننده

وست-وود
وقتی فهمیدم ویوین وست‌وود لباسی مخصوص تیلور سویفت درست کرده است، کمی متعجب شدیم. اما شهرت جهانی و پس‌انداز چشمگیر در بانک کار خود را انجام می‌دهد.
تیلور این لباس را برای ارائه آهنگ‌های آلبوم جدیدش پوشید. حتی می‌توانید چند خط از محبوب‌ترین آهنگ Fortnight را ببینید: دوستت دارم، زندگی من را خراب می‌کند.
با کمال تعجب معلوم شد که تصویر زیبایی است.

صندلی‌ها پا دارند

صندلی
همه صندلی‌ها دارای پایه هستند، اما یک همکاری واقعا خاص از کریستین لوبوتن و پیر یووانوویچ انجام شد. مجموعه صندلی‌های سورئال شامل ۹ حالت توسط طراح پیر جووانوویچ با پاهای نازک قابل تشخیص Louboutin است.
واقعا چرا به صندلی‌ها پاهای واقعی نمی‌دهیم؟ مخصوصاً این‌ها: تزئین شده با اکسسوری‌ها، الگوهای تقلیدی جوراب‌های ساق بلند و البته با پاشنه‌هایی با کفی قرمز نمادین.

صندلی-پا-دارتا ۲۵ مه در نیویورک قابل مشاهده است.

و حاشیه‌های ادامه‌دار مت‌گالا!

عکس‌های جدیدی از عروسک‌های برند برتز که به مراسم مت گالا ۲۰۲۴ تقدیم شده را می‌بینید!

عروسک-مت-گالا
کپی‌های مینیاتوری تایلا، دوجا، چارلی، اما چمبرلین و همچنین قطعه‌ای از ریحانا. به‌نظر شما دوست‌داشتنی هستند؟
برتز Bratz یک عروسک مد آمریکایی و یک نماد تجاری است که توسط کارمند سابق متل (Mattel) به نام کارتر برای شرکت MGA Entertainment ایجاد شده و در سال ۲۰۰۱ معرفی شد.

عروسک-مد

به اشتراک گذاری

دسته‌بندی: برند, لباسبرچسب‌ها: , , بازدیدها: 622
تاریخ انتشار:22 اردیبهشت, 1403

دیدگاه خود را بنویسید

3 × 2 =