دنیای مد، سریع‌ترین دنیای موازی ساخت بشر در این جهان است و هر روز یک شگفتی برای دوست‌دارانش دارد‌. این شما و کاپشنی با ۵۴ جیب که کلید کیبورد است.

ژاکتی که شبیه به صفحه کلید طراحی شده است، در فضای آنلاین غوغا می کند و خریداران بر سر قیمت بالای ۴۹۵ پوندی آن اختلاف نظر دارند. با این وجود طرفداران این کاپشن باعث تمام شدن این محصول در مرحله پیش‌تولید شده‌اند.
لمنال (Liminal) دارای یک ژاکت سیاه و خاکستری حجیم با چندین جیب زیپدار است. توضیحات محصول می‌گوید که این کالا به خودی خود یک اثر هنری است که به سختی از ۵۴ کلید سه‌بعدی به‌صورت جداگانه ساخته شده است. کت نایلونی دارای یک کمر قابل تنظیم نیز بوده که با شروع تولید پس از بسته‌شدن پیش‌سفارش‌ها بسته‌ها ارسال شده است.

پوشیدن-کیبرد

این اثر هنری است دارای جزئیاتی مانند جیب‌های زیپ کلید، کشش زیپ کلید و کمر قابل تنظیم است. ساخته شده از پلی استر و مقاوم در برابر آب. بی‌شک برنامه‌نویس‌ها عاشق این آیتم خواهند شد. به‌نظر شما نمی‌شوند؟

شب سوپر بال ۲۰۲۴ برگزار شد

باید پذیرفت که «سوپر بال» دیگر به‌عنوان رویداد اصلی در دنیای فوتبال آمریکایی متوقف و به یک رویداد مد تبدیل شده است. ظاهراً این اتفاق پس از اجرای ریحانا در لباس گربه آلیا در سال گذشته رخ داد. باید پذیرفت که تأثیر قدرتمندی روی همه نشریات مد داشت. اما این دلیل نمی‌شود که فوتبال معمولی را به رویداد دیگری برای ستاره‌ها تبدیل کنیم، جایی که آن‌ها بتوانند جلوی یکدیگر خودنمایی کنند. به جای پیروزی در زمین، مردم بحث می‌کنند که «بلیک لاولی» با کت و شلوار ورزشی از بالنسا آمده است و هیلی و جاستین به‌نظر نمی‌رسد طلاق بگیرند، آن‌ها کنار هم نشسته‌اند و فوتبال تماشا می‌کنند. هر چند خوشحال هم به‌نظر نمی‌رسند اما همین کنار هم نشستن فعلاً برای ساکت شدن رسانه‌ها کافی است. البته اگر بخواهیم حاشیه‌نویسی کنیم نباید از اجرای آشر و چهره غمگین لیدی گاگا بگذریم که بدون کلام هر آنچه را که در مورد این رویداد لازم است را منتقل می‌کند.

لیدی-گاگا

در «سوپر بال ۲۰۲۴» بیانسه آلبوم جدیدش «رنسانس قسمت دوم» را رونمایی کرد. آشر و گروهش با اسکیت روی صحنه خواندند و رقصیدند. پل مک کارتنی یکی از میهمانان افتخاری سوپر بال ۲۰۲۴ بود. لانا دل ری، تیلور سوئیفت، بلیک لایولی، آیس اسپایس، جیمی کیمل، لیدی گاگا و لبرون جیمز نیز در این مراسم حضور داشتند.

سوپر-بال-2024

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:24 بهمن, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

18 − شانزده =