آخرین شنبه همین‌طور آخرین روز ۲۰۲۳ میلادی را پشت سر می‌گذاریم و بازار «ترین‌ها» داغ است‌. یکی از قشنگ‌ترینشان هم عنوان «پر صحبت‌ترین لباس‌ها و اکسسوری‌های سال ۲۰۲۳» است. بیایید سری به پر بحث‌ترین‌ها بزنیم.

چکمه‌های قرمز از MSCHF

ترلان-پروانه

دلمان می‌خواهد بگوییم به لطف «ترلان پروانه» در ایران هم به شدت پربحث شد اما این بحث کجا و آن بحث کجا. درباره.ی چکمه‌های قرمز MSCHF نوشته‌ایم و خوانده‌اید. شرکتی که کارش زیر سؤال بردن مفاهمیمی است که دیگر برندها روی آن تمرکز دارند. مثلاً ساختن بستنی با چهره‌ی میلیاردرها.

نمایش مد لباس ویکتور و رولف

ویکتور هورستینگ (Viktor Horsting) و رالف سنورن (Rolf Senoeren) در سال ۱۹ درهلند به دنیا آمدند و اولین بار یکدیگر را در آکادمی هنر و دیزاین ARNHEM دیدند. همین دیدار از آن‌ها دوستانی مهم ساخت. واقعاً از همان رفاقت‌ها دلمان می‌خواهد. خلاصه در سال ۱۹۹۲ فارغ‌التحصیل می‌شوند و به‌جای این‌که افسردگی پس از فارغ‌التحصیلی بگیرند، ۱۹۹۳ برای گذراندن دوره به پاریس می‌روند و کارآموزی می‌کنند همان‌ سال هم درجا برنده سه جایزه از فستیوال Hyeres می‌شوند. این از این. امسال در هفته مد فاخر پاریس دو طراح فرا واقع‌گرای (سورئالیست) هلندی، ویکتور و رالف، با مجموعه‌ای عجیب به روی صحنه نمایش مد آمدند. مدل‌هایی که تنها یک‌ لایه زیرپیراهنی پوشیده بودند، روی صحنه قدم می‌زدند که پیراهن‌ها از تن آن‌ها جدا بود و به‌مثابه یک اثر هنری به نمایش گذاشته شد؛ و در واقع شعار همیشگی برند را یدک می‌کشیدند: «پوشیدن هنر» بدون نظر گرفتن الگو‌های متعارف در دنیای مد.

کیف میکروسکوپی MSCHF X Louis Vuitton

کیف-میکروسکوپی

این را هم که برای شما نوشته‌ایم. کیف میکروسکوپی سبزی که از دانه‌های نمک هم ریزتر است‌.‌ همان فلفل نبین چه ریز است خودمان که تیزی قیمتش تماشایی است.
سرهای بسیار واقع گرایانه دست‌ساز شیاپارلی برای نمایش مد لباس
در دنیای مد Schiaparelli مترادف با تجمل گرایی و سورئالیسم است. رزبری با طراحی یک گل سینه‌ به شکل سر یک شیر و نصب آن بر بالاتنه پیراهن مشکی و بلند کایلی جنر این اثر مفهومی را به نمایش گذاشت و به شکل عجیبی بازخورد منفی و مثبت گرفت.

کیف شهاب سنگی

کیف-شهابی

در فصل پاییز مد فرانسوی کوپرنی از عرضه کیف‌های زنانه کوچک برای فصل پاییز که از شهاب سنگ ساخته شده‌اند خبر داد. این کیف ۲ کیلوگرم وزن دارد که حمل و گذاشتن وسایل در آن بسیار سخت و قیمت آن ۴۰۰۰۰ یورو است.
تقاضای بالایی دارد و باید ماه‌ها منتظر بمانید تا سفارش شما برسد و تعداد محدود و غیر قابل استرداد است.

چکمه‌های بلند توهم از Louis Vuitton.

چکمه-های-بلند-توهم
نیم‌بوت توهم یکی از اولین ظاهرهایی بود که در باند فرودگاه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ ظاهر شد. با الهام از جنبش سوررئالیستی، این مدل آوانگارد از چرم نرم گوساله ساخته شده است که با دست رنگ می‌شود تا توهم جوراب آجدار پوشیده شده در داخل یک کفش مشکی را ایجاد کند. به لطف این جزئیات دست ساز، چکمه کاملاً منحصر به فرد است.

به اشتراک گذاری

تاریخ انتشار:9 دی, 1402

دیدگاه خود را بنویسید

دو × دو =